Granado Espada : Sophistique

A forum for the Sophistique Faction
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 In any case some of the peeps never check GE main page...

Go down 
AuthorMessage
nekobushi

avatar

Number of posts : 75
Age : 33
Location : japan
Registration date : 2008-12-21

PostSubject: In any case some of the peeps never check GE main page...   Thu Jan 08, 2009 11:29 am

http://ge.iahgames.com/news/newsArticle.aspx?id=985

fwah. X ppl really damn serious. lol.
Back to top Go down
View user profile
Alastora

avatar

Number of posts : 70
Age : 28
Location : Australia
Registration date : 2008-11-26

PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   Thu Jan 08, 2009 5:41 pm

nekobushi wrote:
http://ge.iahgames.com/news/newsArticle.aspx?id=985

fwah. X ppl really damn serious. lol.

Lol yeah, seen this already, maybe we can conduct more real life faction events and stuff one day too, shame i'll never be apart of them though....though i might be going to singapore sometime for a short period of time Razz.
Back to top Go down
View user profile
delaCroix



Number of posts : 53
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   Thu Jan 08, 2009 7:16 pm

Holy cow! After the blood donation thingy comes a Charity event!
Back to top Go down
View user profile
sereneth`

avatar

Number of posts : 196
Age : 24
Location : Behind you.
Registration date : 2008-10-17

PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   Thu Jan 08, 2009 8:37 pm

lol, huat da fug, they are so on :p
what to do, they are adults.... i dont think i have enough blood in my body to donate ;_;
anyway. we should do it some time too.
make a name! Smile

_________________



It was you and me against the world,
And you promised me forever more.
Was it something that I said?
Was it something that I did?
Cuz I gotta know what made me unbeautiful.

Lesley Roy - Unbeautiful
Back to top Go down
View user profile http://melancholia-x.blogspot.com
XiiaoBenZhu

avatar

Number of posts : 53
Age : 25
Registration date : 2008-11-20

PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   Sat Jan 10, 2009 7:14 am

lawls... Demiurge so handsome eh.. hahas..
Back to top Go down
View user profile
sereneth`

avatar

Number of posts : 196
Age : 24
Location : Behind you.
Registration date : 2008-10-17

PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   Fri Jan 16, 2009 12:18 am

bestie fapping to demiurge's pic.
gosh, you got crush on him is it?

_________________



It was you and me against the world,
And you promised me forever more.
Was it something that I said?
Was it something that I did?
Cuz I gotta know what made me unbeautiful.

Lesley Roy - Unbeautiful
Back to top Go down
View user profile http://melancholia-x.blogspot.com
sullustre



Number of posts : 6
Registration date : 2009-01-26

PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   Mon Feb 02, 2009 9:58 pm

best shit of all

Quote :
Before we end this interview, do any of you have any advice for the new factions out there?


Demiurge: (Laughs) Spend more G-points!

shouldnt he say BOT MORE!!!?
Back to top Go down
View user profile
Alastora

avatar

Number of posts : 70
Age : 28
Location : Australia
Registration date : 2008-11-26

PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   Tue Feb 03, 2009 11:01 am

sullustre wrote:
best shit of all

Quote :
Before we end this interview, do any of you have any advice for the new factions out there?


Demiurge: (Laughs) Spend more G-points!

shouldnt he say BOT MORE!!!?

As if they would add that =[, if they did i would lol hard.
Back to top Go down
View user profile
sullustre



Number of posts : 6
Registration date : 2009-01-26

PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   Sun Feb 08, 2009 2:34 am

seriously the entire interview was just a big pile of shit. i dont know why iah even bothered, like ppl are going to care about a faction with fake achievements in GE.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: In any case some of the peeps never check GE main page...   

Back to top Go down
 
In any case some of the peeps never check GE main page...
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» GOODBYE MA PEEPS
» Fiona's Case (For Silver Shadows but anyone is welcome to join)
» Ent Summoning Training. (And for Kuchiyose no Jutsu In case I don't have it)
» [Official!] Project Horizons Comment Crew Chat thread.
» Arty} Just a case of girl meets boy... {Kat

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Granado Espada : Sophistique :: Sophistique :: Sophistique chatter-
Jump to: